ITEMS: (0) TOTAAL: 0,00

Verzending

Verzending naar België en Nederland is standaard mogelijk. Woon je in een ander land, aarzel dan zeker niet ons te contacteren met je bestelling. Wij laten je dan zo snel mogelijk weten wat de verzendkosten zijn.

Pas wanneer alle producten voorradig zijn, versturen we een bestelling. In de bakshop staat steeds weergegeven hoeveel items van het artikel op stock aanwezig zijn en dus onmiddellijk kunnen verstuurd worden. Bestel je een artikel dat niet voorradig, dan versturen we jouw bestelling na levering van de ontbrekende artikelen. Indien dit enkele dagen zal duren, ontvang je een email om je hiervan op de hoogte te brengen.

We voeren het stockbeheer zo goed mogelijk uit. Bij het artikel staat steeds de aanwezige stock vermeld. Is een artikel niet voorradig, dan staat op de productpagina vermeld of het al dan niet kan worden bijbesteld. Alle opgaven door À la Tarte van aanwezige stock zijn met zorg gedaan. Toch kan het dat de aangeboden informatie onvolledig, foutief of niet up-to-date is. Mocht dit zo zijn bij een artikel door jou besteld, dan word je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.

Wat de levering betreft kun je bij het afronden van je bestelling aangeven welke leveringsmethode je verkiest. Bij de leveringsmethode wordt steeds de prijs vermeld op basis van je bestelling. Het gewicht van je bestelling bepaalt de verzendkosten. Deze worden telkens bij elke optie vermeld, dit wordt getoond bij het afronden van je bestelling.

Verzending naar België

Voor onze Belgische klant zijn de volgende opties mogelijk:
– Je kunt je bestelling thuis laten leveren, selecteer: Levering aan huis
– Je kunt je bestelling op een ander adres laten leveren, selecteer: Levering aan huis – vink aan ‘verzenden naar een ander adres’
– Je kunt je bestelling laten leveren op een afhaalpunt dat wordt bediend door Bpost, selecteer: Afhaalpunt
– Je kunt je bestelling afhalen bij À la Tarte, Roombaardstraat 39 in Nazareth, selecteer: Afhalen bij À la Tarte (Nazareth) (gratis)

Verzending naar Nederland

Voor onze Nederlandse klant is er maar één mogelijkheid, namelijk levering aan huis.

Wanneer de bestelling is afgerond en van zodra het bedrag op de rekening is ontvangen, bieden we jouw bestelling zo snel mogelijk (mits voorradig de volgende werkdag) aan aan de postvervoerder ter verzending. Je krijgt een bericht zodra jouw bestelling werd verzonden. Mocht de levering langer dan je gewoon bent op zich laten wachten, krijg je bericht van de verwachte levertijd.
Wie bloem of meel bestelt, moet weten dat de bestelling onmiddellijk wordt doorgegeven aan de Molens van Oudenaarde. Wij houden hier zelf geen stock van bij! Normaliter kunnen wij pas de dag nadien onze bestelling afhalen.

Na verzending van jouw bestelling hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging ervan en zijn wij geheel afhankelijk van de leveringen en diensten van de postvervoerder. Pakket- en brievenpost wordt normaliter binnen 1 à 2 werkdagen aan jou geleverd.

Wij verzenden elke weekdag en doen hiervoor beroep op verschillende vervoerders. Jouw pakket wordt naar een postpunt gebracht. Het ophalen van die pakketten in de postpunten gebeuren op verschillende tijdstippen. Wij hebben hier geen invloed op en kunnen je ook niet garanderen dat het pakket dezelfde dag nog naar een sorteercentrum vertrekt.
Op vrijdag is de etalagewinkel open tot 17u00 en geraken we niet altijd tijdig bij die postpunten. We doen ons uiterste best die dag alsnog te kunnen verzenden, maar dit is jammer genoeg niet altijd mogelijk.

De vermelde leveringstermijnen zijn louter indicatief. Mogelijke vertragingen kunnen geen aanleiding geven tot enige schadeloosstelling, interesten of strafbeding en evenmin tot annulatie van de bestelling. Het transport van de artikelen verloopt op risico van de koper.

Check je gegevens bij het afronden op correctheid

Wanneer een pakket niet kan worden afgeleverd ten gevolge van de opgave van een foutief of onvolledig adres door de koper, en het pakket komt retour, zijn er twee mogelijkheden:

  • we versturen het pakket opnieuw, de nieuwe verzendkosten zijn ten laste van de koper;
  • we storten het betaalde bedrag, verminderd met de betaalde verzendkosten, terug op de rekening van de koper en we voegen de goederen opnieuw toe aan de stock.

Commentaren [6]

  1. Denis

    Hallo, bezorgt u bezorging in Kazachstan?

    1. À la Tarte

      Beste Denis, dat kan zeker. Kun je ons laten weten wat je eventueel zou willen bestellen. Dan kunnen we op basis van het gewicht van het pakket berekenen wat de verzendkosten zijn. Je mag ons iets laten weten per mail naar info@alatarte.be.

  2. Nathalie Brasseur

    Beste Mijnheer, Beste Mevrouw,
    Is PostNl (of GLS) nog uw partner om de bestellingen naar België te leveren? Ben ik zeker dat ik mijn pakket krijgt, aangezien judiciaire onderzoek ?

    1. À la Tarte

      Beste, wij gebruiken enkel PostNL voor het verzenden naar het buitenland. Alle bestellingen binnen België worden (voorlopig) geleverd door Bpost of door DPD.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.